Vanished
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» Å-festen
» Party like a rock star, like a movie star...
» 1 april...
» Sverige-Moldavien
» I'm not the one...
» Kärlek!
» Tjenaaa ;)
» Paulina Danielsson
» heej....
» Nathalie Kinaji
» Yesterday
» God natt
» Dålig start på året...
» Madagaskar.....
» NYÅR IMORGON....oowow sen då?
» Julgrans problem....
» 20 december
» God girl gone bad
» 1 December
» Don't let me go

kategorier.
» Allmänt

arkiv.
» Augusti 2011
» April 2011
» Mars 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» September 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010

länkar.
» Emma Lundström
» Karolina Mauritzson

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

-

Datum: 2010-11-24 Tid: 15:41:43 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (2) | tillbaka till toppen.

Va bara tvungen att skriva i din blogg igen, men inte för att klaga på dig den här gången utan för att berätta hur mycket jag älskar dig! Och nej ja fjäskar inte och nej jag leker inte söt. Säger bara fuck dom som tar dig för givet och inte uppskattar dig! Du och jag känner varandra in och ut, vi har gått igenom lycka, glädje, sorg, skratt, tårar och jag älskar dig mer och mer för varje år som går. Även när jag beter mig som en riktig hoe mot dig när jag är arg så ska du komma ihåg varje gång att jag inte menar det jag säger, fast det tror jag redan att du vet efter alla gånger du har sett mig arg hehe..
Du ser direkt när de nåt som är fel och när nåt inte stämmer, du märker saker om mig innan jag ens märker dom själv. Och jag vet inte asså idag var bara en av dom dagarna när jag tänkte på allt vi gått igenom, hur mycket vi har skrattat, alla våra knäppa grejer. Men fan Sevi vi båda måste inse att vi verkligen är urform!! Vad har hänt med oss? Blivit för gamla..
Bara nu när jag tänker på alla gånger du har fått mig att skratta, våran humor den är verkligen unik och det är verkligen ingen annan som kan förstå den förutom vi. Vi kan verkligen inte gå en hel dag utan varandra, ingenting funkar som det ska då och saker går alltid fel. Du har funnits där för mig på så jävla många sätt och för det mesta bara genom att vara dig själv. Dagar då du har sett mig gråta har du alltid fixat saker och om inte det har gått att fixa dom så får du alltid smärtan att gå bort.
Du ska veta att jag uppskattar dig som in i helvete och det kommer jag alltid göra, har aldrig och kommer aldrig någonsin ta dig för givet, för du förtjänar så jävla mycket mer än så. Min underbaraste barndomsvän, bästavän och syster, kommer älska dig livet ut!

I carry your heart, I carry it in my heart.

/M






Postat av: :)

Naw vilka gulliga syskon! :)

2010-11-24 @ 22:51:25
Postat av: Laila

Lika snygg som alltid :)

2010-11-26 @ 22:29:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: